Archiwum kwiecień 2011


kwi 28 2011 Istota debiutu na Warszawskiej GPW
Komentarze: 0

Istota debiutu na Warszawskiej GPW
Debiut marki na parkiet GPW to nie tylko możliwość na rozrost. To zwiększenie wiarygodności i znaczenia marki przy kryterium zasadności debiutu.
Decydującą przesłanką tego manewru jest otrzymanie obcych kapitałów na wzrost. Jeśli nie mamy klarownie postawionych celów, korzystamy z usługi organizacji którym fraza doradztwo inwestycyjne jest chlebem powszednim. Zgodnie z przepisami należy:

1. Przeobrazić status spółki na S.A. sporadycznym ruchem jest sprzedaż spółki z oo i uformowanie następnej firmy już S.A.) –koszt to kilka % od sumy uzyskanej za sprzedaż udziałów

2. Zgromadzić kapitał zakładowy – co najmniej niż 100tyś zł

Warto skupić się nad rodzajem przewodzenia. Zaplanować kilka scenariuszy. Doradztwo inwestycyjne spółki outsourcingowych wydaje się być istotne.

Po zrobieniu prospektu emisyjnego i zatwierdzeniu dokumentu przezKomisję Nadzoru Finansowego można wprowadzić w życie ofertę publiczną. Sprzedaż udziałów jest prostsza dla przedsiębiorstwa ze rozpoznawalnym logo. Również prywatni przedsiębiorcy coraz częściej decydują się na kupno spółki już popularnych marki. Pomimo tego, kampania informacyjna jest często popierana bez powodu na rozpoznawalność marki.